Subject: LC3402 - Jaama tn 41 liitumine - riigitee nr 11173 Vasalemma jaama tee (km 0,25)_28.01.2025
From: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jan 2025 13:49:24 +0200

Tere

Palun registreerige see mulle täitmiseks.

Väljastame  nõuded tehnovõrkude projekteerimiseks lähtuvalt riigitee nr
11173 liiklussagedusest, kiirusreziimist ja teistest parameetritest.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Hendrik Saarnak <[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 28, 2025 11:20 AM
To: Arvo Veltri <[email-masked]>
Subject: LC3402 - Jaama tn 41 liitumine - riigitee nr 11173 Vasalemma
jaama tee (km 0,25)

Tere

Tegelen kinnistu Jaama tn 41, Vasalemma alevik, Lääne-Harju vald, Harju
maakond liitumise projekti LC3402 projekteerimisega.

Seoses Jaama tn 41 (86801:002:0134) kinnistu liitumisega oleks soov ja
vajadus rajada 0,4 kV maakaabel riigitee nr 11173 Vasalemma jaama tee (km
0,25) kinnistule (86801:002:0082). Tee alt läbimineku teostaks
suundpuurimisega. Liitumiskilp jääks tee kaitsevööndisse, kuid mitte tee
kinnistule.

Eelistatuim lahendus oleks puurida tee alt läbi selliselt, et
suund-puurimise algus oleks uue liitumiskilbi asukohas ja lõpp-punkt oleks
0,4 kV masti nr 6 juures. Ehk teega väikese nurga all.

Kuna ei ole palju riigiteede alt läbi minekute projekteerimisega kokku
puutunud, siis oleks mõned küsimused, et asjaga mõistlikult liikuma saada.

Kas oleks võimalik saada nö vabas vormis esialgne kooskõlastus
lahendusele? Lisaks, kui on eritingimusi, siis sooviks neid teada, et
projekteerimisel arvestada.

Kas väljastate projekteerimiseks tehnilised tingimused? Kui jah, siis mis
kujul küsida?

Saan aru, et lõpliku kooskõlastuse küsin vastavaval vormil taotlusega juba
konkreetsele projektile.

Panen siia eskiisi, kus on näha orienteeruv liitumispunkti asukoht, lisaks
ühe illustreeriva pildi.

Kui esialgsed kooskõlastused olemas, siis tellin geoaluse ja saab juba
täpse kaabli trassi ja liitumiskilbi asukoha paika panna.

Kui on küsimusi või soov arutada, siis vastan hea meelega nii e-kirja kui
telefoni teel.

Tänan ette!

Parimat

Hendrik Saarnak

Projekteerija

Elektrilevi OÜ
+372 5682 2265 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://energia.ee/> energia.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.